برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه کارگروه توسعه مدیریت با موضوع بررسی شاخص های عمومی سال ۹۷ در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رئیس مرکز ، دکتر علیرضا قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و اعضای کارگروه توسعه مدیریت در دفتر ریاست مرکز برگزار شد..
ابتدا مهندس صفرنژاد ضمن سلام ، خوش آمدگویی و تشکر از تلاش و همت اعضای کارگروه در سال گذشته و کسب نمره ارزیابی قابل قبول در سال ۹۶ ، مهندس غزائیان را به عنوان مسئول جدید گروه نظارت و ارزشیابی معرفی نمود. سپس مهندس غزائیان در ابتدای صحبت های خود ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های مستمر مهندس صفرنزاد و تلاش گروهی اعضای کارگروه توسعه مدیریت، ابراز امیدواری کرد که این گروه همانند سال گذشته با تلاش و ارتباط پویاتری که با مسئولان مربوطه برقرار خواهد کرد، بتواند گام های بهتر و موثرتری بردارد. در ادامه ایشان گفت که با توجه به ارسال فهرست نحوه ارزیابی عملکرد ۹۷ و نیز دریافت نتیجه ارزیابی سال گذشته (کتابچه منتشر شده از جانب سازمان مدیریت) به هر یک از اعضای کارگروه، مسئولان محورها ، به بررسی دقیق تر نقاط ضعف و قوت خود پرداخته و با توجه به محدوده زمانی، به جمع آوری و تهیه مستندات در حوزه خود بپردازند. همچنین در صورت مواجه شدن با مشکلی در این زمینه ، خود و یا مسئول نظارت و ارزشیابی مرکز ضمن برقرای ارتباط با کارشناس مربوطه در سازمان مدیریت استان و یا سازمان تحقیقات سعی در رفع آن داشته باشند.
در ادامه مهندس خدری ، مهندس تازیکه ، مهندس آل هاشم ، مهندس برسلانی و دکتر رزاقی مطالبی در زمینه مشکلات موجود در حوزه خود مطرح کردند که راهکارها و پیشنهاداتی در جهت رفع آنها توسط اعضای حاضر بیان گردید و در پایان قرار شد جلسه ای با حضور کارشناسان سازمان مدیریت استان تشکیل شود تا این راهکارها و نیز پرسش های همکاران به بحث گذاشته شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.