برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان شریف سال های ۹۶ و ۱۳۹۷ بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ در دفتر بخش برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین با حضور دکتر علیرضا کیانی و دکتر علیرضا قدس ولی معاونان، همکاران ایستگاه های گرگان و گنبد، همکاران بخش و گروهی دیگیری از میهمانان برگزار شد. از ۴ نفر از همکاران بزرگوار که در سال های ۹۶ و ۱۳۹۷ به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه ابتدا دکتر حسن مختارپور ریاست بخش ضمن سلام و خوش آمد به حاضران و شادباش ایام، در خصوص رد خیر همکاران بازنشسته برای مرکز، بخش، ایستگاه، منطقه، استان و کشور توضیحاتی را ارایه داد و در انتها ضمن آرزوی توفیق برای این بزرگواران، از آنان خواست تا در ارتباطی جاری با دوستان جوان، تجربیات و دانش خود را به نسل بعد منتقل نمایند.
سپس دکتر کیانی، دکتر قدس ولی معاونان و حجت الاسلام ملایی مسول دفتر نماینده ولی فقیه مرکز در سخنانی ضمن شادباش ایام و شادباش افتخار بازنشستگی به همکارانی که به تازگی با این کسوت نایل شده اند در این خصوص بیان داشتند: باعث افتخار است که همکاران شریف پس از طی یک دوره حدود ۳۰ ساله با سلامت جسمی، اداری و مالی به گروه پیشکسوتان می پیوندند و ان شاء اله خداوند متعال همگی ما را یاری نماید تا با انواع سلامت، همگی ما به این افتخار نایل شویم و در ادامه از تمامی زحمتکشان این عرصه و آنانیکه برای ارتقای کار، تولید و معیشت کشاورزان زحمت می کشند آرزوی توفیق نمودند.
در بخش بعدی برنامه همکاران پیشکسوت حاضر: دکتر سامیه رئیسی، مهندس کریم خوجم پور، مهندس علی آرانی، مهندس جبارجعفربای، مهندس عراز محمد نوری راد دوجی، مهندس ابوالفضل حیدری راد، مهندس محمد آقایان و مهندس محمد ابراهیم سلیمانزاده ضمن قدردانی از دکتر مختارپور در طراحی ایم برنامه، به بیان خاطراتی از دوره همکاری در ایستگاه ها و بخش و مرکز پرداختند.

در بخش پایانی برنامه نیز با حضور دکتر حسن مختارپور، دکتر کیانی، دکتر قدس ولی و حجت الاسلام ملایی در جایگاه، از ۸ نفر از همکاران شریف مرکز به نام های دکتر سامیه رئیسی، مهندس کریم خوجم پور، مهندس علی آرانی، مهندس جبارجعفربای، مهندس عراز محمد نوری راد دوجی، مهندس ابوالفضل حیدری راد، مهندس محمد آقایان و مهندس محمد ابراهیم سلیمانزاده که به کسوت بازنشستگی نایل شده اند با تقدیم لوح تقدیر و هدیه و تشویق همکاران، تجلیل به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.