بازدید کمیته نظارت و ارزشیابی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از معاونت آموزش

کمیته نظارت و ارزشیابی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از معاونت آموزش بازدید بعمل آورد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه دکتر دهقان، مهندس مبشری، مهندس شهبازی و مهندس پارسایی و مهندس صفرنژاد و مهندس غزائیان بعنوان منتخبین گروه ارزشیابی مرکز در مرکز آموزش ساختمان میرکریم حضور پیدا نمودند. ابتدا مهندس پارسایی دبیر گروه، ضمن تشکر از حضور همکاران معاونت محترم آموزش در این جلسه، کلیاتی در خصوص اهداف و وظایف این گروه خدمت حضار ارائه نمود.
ایشان با مروری بر گزارش صورت جلسه سال گذشته، از معاونت محترم آموزش خواستند علاوه بر بیان مسائل و مشکلات حاضر، مقایسه ای نیز با فعالیت هایی که در طول سال گذشته جهت رفع قسمتی از این مشکلات شده است نیز داشته باشد.
سپس دکتر محمد علی آقاجانی معاونت آموزش، اجمالاًً به معرفی معاونت آموزش و اهداف و برنامه های پیش رو آن پرداختند. ایشان اظهار داشتند این معاونت از چهار اداره تحت عنوان آموزش‌های رسمی، آموزش کارکنان و آموزش بهره برداران و بخش علمی کاربردی تشکیل می شود و اعلام نمودند که سیاست های کلان سازمان همانند سال گذشته در راستای تقویت هرچه بیشتر آموزش بهره برداران و در وحله دوم آموزش کارکنان به عنوان اصلی ترین وظیفه این معاونت می‌باشد.
ایشان در ادامه به مهمترین مسائل و مشکلات در سر راه انجام وظایف تعیین شده پرداختند و با اشاره به انتقال معاونت آموزش به ساختمان شهید حاجی کریمی واقع در جرجان، اظهار داشتند که قسمت عمده مشکلات با این انتقال رفع شده است. سپس گروه با مراجعه به قسمت های مختلف با همکاران حوزه ادارت مختلف معاونت آموزش ازجمله اداره آموزش کارکنان، اداره آموزش بهره برداران، اداره آموزش های رسمی به شرح وظایف، عملکرد و نیز مسائل و مشکلات موجود در حوزه کاری آگاهی یافتند
اعضای گروه نظارت پس از استماع مسائل و ثبت موارد مطرح شده از سوی معاونت محترم و برخی از همکاران در قسمت های مختلف، و با مروری بر صورت جلسه سال قبل گروه ارزیابی، موارد پیشنهادی را به عنوان اولویت های معاونت آموزش به مدیریت محترم مرکز ارائه نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.