بازدید کمیته نظارت و ارزشیابی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از بخش تحقیقات فنی و مهندسی

کمیته نظارت و ارزشیابی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی بازدید بعمل آورد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه دکتر دهقان، مهندس مبشری، مهندس شهبازی و مهندس پارسایی و مهندس صفرنژاد و مهندس غزائیان در بخش حضور پیدا نمودند. ابتدا مهندس پارسایی دبیر گروه، ضمن تشکر از حضور همکاران و همچنین همکاری مدیریت بخش در خصوص ارسال اطلاعات و هماهنگی برگزاری این جلسه، کلیاتی در خصوص اهداف و وظایف این گروه خدمت حضار ارائه نمود.
در ادامه ریاست بخش، دکتر محمدزاده گزارشی کلی از تعداد نیروها ، طرح های در دست اجرا و سایر فعالیت های همکاران در بخش را ارائه نمود.
ü پس از آن گروه با مروری بر گزارش صورت جلسه ارزشیابی سال گذشته، به بررسی موارد مطرح شده در آن، میزان پیشرفت در برخی از امور، چرایی عدم حل برخی از مشکلات و همچنین به مهمترین مسائل و مشکلات پیش رو پرداخت.
ü اعضای گروه نظارت پس از استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی همکاران بخش، از آزمایشگاه های بخش بازدید نمود همچنین دکتر محمدزاده گزارشی از روند اجرای طرح های تحقیقاتی و نتایج آن گزارشی به گروه ارائه نمود.
ü گروه پس از استماع گزارش شفاهی ریاست بخش و برخی از همکاران و بازدید از آزمایشگاه و قسمتهای مختلف بخش، گرازشی از مهمترین مسائل و دغدغه های همکاران این بخش را به مدیریت مرکز تقدیم نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.