برگزاری دوره آموزشی ملی مدیران جهاد کشاورزی در واحد آموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی

دوره آموزشی راهبردی مدیران جهاد کشاورزی منطقه یک کشور(استان های گلستان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی) در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی در استان گلستان برگزار گردید. در ابتدای این دوره دکتر آقاجانی معاون  آموزشی مرکز ضمن خیر مقدم گویی به مدیران و مهمانان، هدف از برگزاری این دوره را تبیین اهداف، سیاست‌ها و فعالیت های مهم وزارت جهادکشاورزی برای مدیران اعلام نمودند. آقاجانی برگزاری پنل های تخصصی آشنایی با استراتژی ها، ماموریت ها، سیاست ها و اهداف برنامه های زیر بخش معاونت زراعت، باغبانی آب دامپزشکی و آب و خاک  خبر داد.

مهندس شفاهی معاون توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی گلستان ضمن خیر مقدم گویی این دوره را در جهت ارتباط بیشتر مدیران ستاد وزارت جهاد کشاورزی با مدیران صف در شهرستانها اعلام تا برنامه ها و دستورالعمل های وزارت جهاد کشاورزی به طور مستقیم به اطلاع مدیران رسانده شود و مدیران نیز بتوانند نقطه نظرات و موارد و مشکلات خود را مطرح نمایند.

خاطر نشان می سازد این دوره آموزشی به مدت ۳ روز در واحدآموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی برگزار که در آن تعداد ۷۷ نفر از مدیران جهاد کشاورزی منطقه یک کشور حضور داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.