پیام تسلیت دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، متن این پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شیر غران ایران، اسوه شهامت، سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، او که سالیان سال به عشق وطن، خواب را بر خود حرام کرده بود، آسمانی شد و به دیدار محبوب شتافت.
به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی: «او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد»
همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با اعتقاد به این مهم که او نه فقط در قلب ما، بلکه الگوی ماست، درخت این جریان و جبهه ی مقاومت تنومندتر از گذشته و پربارتر خواهد شد و ما مصمم تر از قبل در راستای رسالت و ادای تکلیف به پیش می رویم.
مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان این ضایعه بزرگ، جانکاه و جبران ناپذیر را به ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گوید و از خداوند بزرگ برای روان پاک و مطهر او رحمت بیکران‌الهی و برای بازماندگان و همرزمان آن شهید صبر و اجر مسئلت دارد.
درود خدا بر مردان شجاعی که جان شیرین خویش را ضامن بقا و تداوم اسلام و عدالت نمودند.