حضور رئیس اداره توسعه منابع انسانی مرکز گلستان در ویدئو کنفرانس دفتر منابع انسانی سازمان تحقیقات

به منظور ارائه گزارش عملکرد حوزه منابع انسانی و نوسازی اداری، همچنین ارائه برنامه ها و رویکرد حوزه در سال ۱۳۹۹، نشست  به صورت مجازی –ویدئو کنفرانس با حضور دکتر گل محمدی مدیر کل منابع انسانی سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی با مسئولان اداره توسعه منابع انسانی مراکز و موسسات تابعه سازمان ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۹۹/۴/۱۵ برگزار گردید.


در ابتدای این جلسه دکتر گل محمدی مدیر کل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان ضمن عرض سلام و خسته نباشید به کارکنان، گزارشی از فعالیت های اداره کل در سال ۱۳۹۸ را ارئه نمودند. گل محمدی مهمترین برنامه های سال ۱۳۹۹ دفتر را تصویب آیین نامه اعضاء غیر هیات علمی، تغییر شیوه نامه ارتقاء رتبه اعضاء غیر هیات علمی و راه اندازی سامانه نقل و انتقالات ذکر نموده و در خصوص تهیه لوایح در سازمان، تهیه شیوه نامه و آئین نامه مکاتبات اداری، تغییر وضعیت پرسنل نیز توضیحاتی را ارائه نمودند.

در این جلسه آقای شاهینی رئیس اداره توسعه منابع انسانی مرکز گلستان نیز گزارشی از فعالیت های حوزه منابع انسانی مرکز بیان نمودند و همچنین در خصوص تغییر وضعیت همکاران پیمانی نیز مواردی را مطرح نمودند که توسط دکتر گل محمدی مدیر کل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان پاسخ لازم داده شد. در ادامه روسای منابع انسانی مراکز و موسسات تابعه سازمان نیز سوالات و موارد خود را مطرح نموده که توسط دکتر گل محمدی به صورت شفاف و صریح توضیحات لازم داده شد.

خاطر نشان می سازد در پایان مقرر شد این جلسات به صورت ماهیانه برگزار گردد. همچنین از استانهایی که توسط دفتر منابع انسانی بازدید صورت نگرفته است ویدئوکنفرانس به صورت تخصصی برگزار شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.