حضور فعال همکاران بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه کارگروه منابع طبیعی استان

همکاران بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در جلسه کارگروه منابع طبیعی استان حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس لطف اله پارسایی رییس بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در این خصوص گفت: پیرو دعوت نامه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جهت تبادل نظر در خصوص اهم موضوعات و مشکلات مبتلابه اراضی منابع طبیعی، همکاران بخش: مهندس پارسامهر، مهندس کریمی دوست و دکتر اکرم احمدی به اتفاق رییس بخش، در جلسه ای که در محل یگان حفاظت اداره کل و با حضور اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و همکاران بخش اجرا تشکیل شد شرکت نمودند.
در این برنامه ابتدا مهندس قزل سفلو در خصوص هدف جلسه و انتظارات از گروه حاضر در جهت رفع موانع و مشکلات موجود، توضیحاتی ارائه نمودند. در ادامه هر یک از اعضا از جمله همکاران بخش نیز به تناسب رشته و تخصص شغلی خود، مسائل مهم حوزه فعالیت خود را بیان نمودند. در نهایت مقرر شد ضمن ادامه این گونه جلسات در راستای همکاری متقابل سه بخش اجرا، تحقیقات و دانشگاه در زمینه اهداف یاد شده همکاری بیشتری بر اساس تفاهم نامه ها یا قرار دادهایی که به امضای روسای گروه ها می رسد انجام گیرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.