دیدار رئیس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان

دیدار دکتر ابوالفضل فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در محل آن شرکت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر کیانی معاون پژوهش و فناوری، مهندس پارسایی و مهندس صلبی رییس و پژوهشگر بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری مرکز انجام شد بر همکاری در پروژه های تحقیقاتی مشترک بین این مرکز و شرکت آب منطقه ای گلستان تاکید شد.

مدیر عامل شرکت در این جلسه اظهار کرد: تحقیقات یکی از موارد لازم و مهم در تصمیم گیری ها است و کار بدون پژوهش بیهوده است.

مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: موضوعاتی مانند خشکه کاری برنج، کم آبی، رسوب سدها و سیلاب های استان و رسوب های پس از سیلاب می تواند محل بحث و تحقیقات مشترک بین ما و مرکز تحقیقات باشد.

وی افزود: در استان گلستان متوسط بارندگی ۴۵۰ میلی متر است و همیشه کمتر از آن خشکسالی و بیشتر از آن سیل را پدید می آورد و سالهاست استان با این دو موضوع درگیر است و ضروری است موضوعات تحقیقاتی در این بخش ها بیشتر انجام شود.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان نیز در این جلسه عنوان کرد: ما به عنوان یک مرکز تحقیقاتی تلاش داریم با شرکت آب منطقه ای استان به عنوان یک دستگاه فنی و کارشناسی ارتباط تحقیقاتی بیشتری برقرار نمائیم.

دکتر فرجی افزود: لزوم هم افزایی نیروها در بخش مطالعه و تحقیقات و تاکید بر شناخت و شناسایی منابعی که میتواند در زمینه منابع آبی، آبخیزداری و… در استان کمک کند مورد تاکید مرکز تحقیقات است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.