برگزاری جلسه شورای مدیران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه شورای مدیران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان یکشنبه  ۱۸ آبان ۱۳۹۹ در محل دفتر ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته ها، دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی و مدیران ستادی اتجام شد.

در این نشست معاونان و هر یک از اعضای جلسه، دیدگاه ها و مسائل و برنامه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف، مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.

در پایان دکتر فرجی ضمن خیر مقدم و تبریک مناسبت ها و تقدیر از تلاش های ارزشمند همکاران، برلزوم بهره گیری شایسته از ظرفیت های موجود منابع انسانی حاضر تاکید کرد و  در خصوص نکات مهم و موثر در پیشبرد امور از جمله: کلکسیون ارقام تجاری، فضای سبز مرکز، انتشارات دستاوردهای همکاران درنشریه بازتا بسازمان تات، کشت های ایستگاه ها به روش ریزبد، تاکید ثبت نام تک تک همکاران در سامانه مسکن وزارت و پیگیری اداره فنی و سایر بخش های مرکز، نشریات ترویجی، زراعت چوب، ارایه مدل های پیشنهادی، پیگیری های مرکزنوآوری، بهره وری منابع انسانی، پیگیری های متعدد برای رشد اعتبارات، هماهنگی و پیگیری های بیشتر برای خانه های سازمانی همکاران و دیگر برنامه ی مرکز اشاره و تاکید کرد.

ایشان همچنین با بیان اینکه اولویت کارهای مرکز اموزشی، پژوهشی و ترویجی است از مدیران خواستند با واحدهای متناظر باید با مهندسی ارتباطات در تعامل فعال و تماس دائم بوده و باید تلاش کنیم با ارتقای مهارت های فردی و سازمانی، جایگاه و خروجی و دستاوردهای مرکز هر روز تعالی یابد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.