برگزاری جلسه شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان گلستان در محل دفتر ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ۱۸ آبان ۱۳۹۹ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که با حضور دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز و معاونان ایشان، دکتر قربانی رییس موسسه تحقیقات پنبه کشور، معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، روسای کارگروه های پژوهشی و مدیران بخش های تحقیقاتی مرکز برگزار شد. ابتدا دکتر فرجی دبیر شورای تحقیقات استان و رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام و مروری بر مصوبات جلسه پیشین، در خصوص عناوین طرح های دریافتی در جهت اجرای طرح یاوران تولید، برنامه ریزی برای تهیه بذور و توسعه سطح کشت باقلای بدون تانن و استفاده از سیتم آبپاش متحرک با اعضای جلسه به گفتگو نشستند و در ادامه به بررسی دستور کار جلسه پرداختند.

 سپس گزارش آبیاری کشت مستقیم برنج توسط دکتر کیانی ارایه گردید. در ادامه اعضای حاضر در جلسه درخصوص برخی موارد از جمله کشت چغندر قند، برنامه های آموزشی حسب تفاهمنامه همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای و سیستم های آبیاری تحت فشار، مباحثی را مطرح و بحث تبادل نظر نمودند.

در انتها دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان و رئیس شورای تحقیقات استان ضمن قدردانی از پیگیری های شورا، به رهنمودهای لازم در خصوص مباحث مطرح شده و جمع بندی آن پرداختند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.