برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه کارگروه توسعه مدیریت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با حضور اعضا در محل دفتر ریاست مرکز برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه مهندس غزائی یان مسئول نظارت و ارزشیابی مرکز ضمن خیر مقدم گویی و تقدیر و تشکر از اعضاء، به ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی مرکز پرداخته و افزود خوشبختانه در سال ۹۸ نسبت به سال قبل (۹۷)، مرکز از نظر ارزیابی رتبه خوبی را کسب کرده است و در ارزیابی سازمان تحقیقات، مرکز گلستان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. مهندس غزائی یان از تمامی زحمات اعضاء در جهت تهیه به موقع اطلاعات و ارائه آن تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقیات و آموزش کشاورزی گلستان در خصوص اهمیت نظارت و ارزیابی مطالبی را بیان نمودند. دکتر فرجی افزود همه ساله فعالیت های متعددی در مرکز صورت می‌گیرد. وی ضمن تقدیر از فعالیت همکاران، به اهمیت مستند سازی اشاره و افزود بایستی هر فعالیتی را در جایی ارائه نمود و تهیه مستند و بارگزاری اطلاعات در سامانه‌ها بسیار مهم می باشد. دکتر فرجی به پیگیری مشکلات موجود در هر قسمت توسط مسئول مربوطه اشاره کرد و در ادامه برگزاری مرتب جلسات کمیته توسعه مدیریت را خواستار گردید. در پایان از تلاش و زحمات اعضاء با اهداء لوح تقدیر توسط رییس مرکز و دفتر نمایندگی ولی فقیه مرکز قدردانی به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.