نمونه برداری و تحلیل نتایج آزمایشگاهی به همت کارشناسان واحد ثبت و گواهی بذر و نهال مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نمونه برداری و آنالیزهای آزمایشگاهی از پارت های بذری و تحلیل نتایج توسط کارشناسان واحد ثبت و گواهی بذر و نهال مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در مهر و آبان ۹۹ بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، مهندس مهرناز مهرآور مسئول واحد ثبت و گواهی بذر و نهال این مرکز در این خصوص عناوین این برنامه ها را در مهر و آبان ۹۹ این چنین بیان نمود.

·  نمونه گیری از ۲ پارت های بوجاری شده باقلا شرکت پیشگامان کشت پایدار و ۲ نمونه باقلا شرکت مینوبذرگلستان انجام و نمونه کاری و اطمینان به آزمایشگاه واحد استانی ارسال و آنالیز آزمایشگاهی بر روی آنها انجام شد و پس از تأیید آزمایشگاهی مهرزنی انجام شد.

·  نمونه گیری از ۲پارت بوجاری شده نخود شرکت مینوبذر گلستان انجام و نمونه کاری و اطمینان به آزمایشگاه ستاد موسسه ارسال گردی و پس از تأیید مهرزنی توسط همکاران واحد استانی انجام شد.

·   نمونه گیری از پارت های بوجاری شده گندم و جو جهت آنالیز آزمایشگاهی انجام و نمونه کاری و اطمینان به آزمایشگاه واحد استانی ارسال گردید (نمونه گیری ادامه دارد).

·   صدور گواهی پارت های تأیید شده گندم و جو و نظارت بر مهرزنی پارتها با حضور کارشناسان واحد ثبت و گواهی بذر و نهال استان گلستان به صورت مستمر در حال انجام می باشد.

·   کیسه گیری و آماده کردن نمونه های اطمینان بذور گندم و جو بوجاری شده شرکت های تولید کننده استان گلستان جهت نگهداری در اتاق رزرو به مدت یک فصل زراعی صورت گرفت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.