برگزاری هشتمین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

هشتمین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان سالجاری در روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۹ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در محل دفتر ریاست  بخش تحقیقات زراعی و باغی و با حضور دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال­ یافته، دکتر آقاجانی معاون آموزشی و روسای بخش های تحقیقاتی برگزار شد ابتدا دکتر کیانی ضمن خوشامد به حاضران و بررسی مصوبات جلسه پیشین، در خصوص سلسله برنامه ها و رویدادهای تخصصی هفته پژوهش و افتخارات ملی و استانی کسب شده پژوهشگران مجموعه توضیحات لازم ارائه نمود.

در ادامه دکتر جلال محمدزاده رییس بخش تحقیقات فنی و مهندسی و مهندس محمد حسن پناه با توجه به مصوبات جلسه پیشین، اقدامات و پیگیری های رخ داده در حوزه خود را به استحضار جلسه رساندند.

سپس دکتر مختار پور رییس بخش تحقیقات زراعی و باغی، گزارش جامعی از برنامه ها، فعالیت ها و دستاوردهای ارزشمند همکاران بخش خود را بیان نمود و در انتها به پرسش های اعضای جلسه پاسخ داد.

در ادامه مدیران حاضر ضمن تحلیل گفتگوهای ارایه شده، دیدگاه های خود را در خصوص موارد طرح شده و همچجنین حوزه فعالیت و عملکرد بخش های متبوع را بیان نمودند.

در بخش دیگر جلسه، با توجه به برنامه مرکز برای تقدیر از همکارانی که تلاش مضاعفی در ارایه دستاوردها به جامعه بهره بردار نموده اند ضمن دعوت از مهندس محمد تقی مبشری و مهندس مریم غزایی یان، دکتر کیانی در خصوص رد خیر ایشان در ضریب نفوذ و ارایه دانش حوزه خود و فراگیر شدن برنامه ها در استان و دیگر نقاط کشور اشاراتی داشتند و از همت و پیگیری برنامه ها قدر دانی نموده و در انتها با اهدای لوح تقدیر و هدیه و تشویق جمع حاضراز این بزرگواران تجلیل به عمل آوردند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.