ساخت سالن اجتماعات در ایستگاه تحقیقات کشاورزی عراقی محله گرگان

عملیات ساخت سالن اجتماعات در ایستگاه تحقیقات کشاورزی عراقی محله گرگان وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در دست اجرا می باشد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر محمد تقی فیض بخش رییس ایستگاه تحقیقات کشاورزی عراقی محله (گرگان) در این خصوص گفت: از آنجا که همه ساله تعداد بسیاری طرح تحقیقاتی در این فضا به همت پژوهشگران بخش های مختلف مصوب و به اجرا در می آید و با توجه به اهمیت انتقال یافته های تحقیقاتی و افزایش ضریب نفوذ دانش در گروه بهره بردار بخش، در فصول مختلف زراعی برنامه های روز مزرعه برای گروه بزرگ تولیدکنندگان، مروجان و کارشناسان بخش برگزار می شود. در همین راستا با توجه به ضرورت مکانی برای اجتماعاتی از این دست با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، این مهم آغاز شد.

دکتر فیض بخش ادامه داد: این سالن تاکنون پیشرفت هشتاد درصد داشته و پیش بینی می شود به زودی به بهره برداری برسد ظرفیت این سالن با زیربنای ۲۰۰ مترمربع، یکصدوپنجاه نفر می باشد و جهت برگزاری کلاس های آموزشی عملیاتی و کاربردی در نظر گرفته شده است. از مهمترین ویژگی های این سالن نزدیکی به مزارع تحقیقاتی است که بازدید از مزارع و کلاس های نظری را می توان به سهولت برگزار نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.