تقدیر دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی از رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به عنوان مدیر برتر تحقیقاتی سازمان تات

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از برگزیدگان علمی و اثرگذار بخش کشاورزی با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر کامبیز بازرگان معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر وفابخش معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی، معاونان،  مدیران و برگزیدگان علمی بخش کشاورزی و منابع طبیعی در سالن فجر سازمان برگزار شد و در میان برگزیدگان کشور، دکتر ابوالفضل فرجی به عنوان مدیر برتر تحقیقاتی از میان ۳۶ مرکز تحقیقات و آموزش انتخاب و با اهدای لوح یادبود از سوی دکتر خاوازی تقدیر شد.

 در بخشی از متن این لوح آمده است:

جناب آقای دکتر ابولفضل فرجی

رئیس محترم مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

علم، پژوهش و فناوری ابراز اقتدار کشورها وانسان هاست که با تاثیر برتمدن و جهت گیری آن درآینده، کماکان جایگاه والایی را به خود اختصاص داده است. بهره مندی ازعلم  و پژوهش با تقویت ساختارهای دانایی محور همواره از سیاست های اصولی  و افتخارات وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود. دراین مسیر، محققان توانمند واندیشمندان  گرانقدر به عنوان سرمایه های اصلی ازنقش کلیدی برخوردارند. اینک که با تلاش مجدانه، متعهدانه و پژوهش اثربخش درحوزه کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان “رئیس منتخب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی” انتخاب شده اید با اهدای این لوح، از زحمات جنابعالی قدردانی می شود.

استمرار درخشندگی و توفیق روز افزونتان درحوزه علم و دانش کاربردی را ازدرگاه ایزد منان مسئلت می نماید.


کاظم خاوازی
وزیر جهاد کشاورزی


روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و تمامی همکاران شریف مجموعه و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است در سایه همت و تلاش همکاران بزرگوار مجموعه، این افتخار برای مرکز تداوم داشته باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.