برگزاری دومین گردهمایی مسئولان کارآفرینی مراکز تحقیقات و آموزش کشور

دومین گردهمایی مسئولان کارآفرینی مراکز تحقیقات و آموزش سراسر کشور به صورت  وب کنفرانس برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان،  در این گردهمایی مهندس نوراله تازیکه مسئول کارآفرینی مرکز ضمن معرفی توانمدی های بخش کشاورزی استان، مهمترین فعالیت های دفتر کارآفرینی در سال جاری را  بیان نمود. وی شناسایی، ارتباط، شبکه سازی و بررسی نقاط قوت و ضعف کسب و کارهای بخش کشاورزی استان را از مهمترین فعالیت های انجام شده عنوان نمود.

مهندس تازیکه همچنین ارتباط با مدیریت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی، پارک علم و فن‌آوری، تعاون روستایی، اداره کل کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فن آوری و مراکز رشد جهت شناسایی کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی اشاره نمود. تازیکه مهم‌ترین استارتاپ‌های فعال در استان را  کشمون، باسلام، گوجه فرنگی آنلاین و کشاورزی آنلاین اعلام نمود. وی در پایان مهمترین برنامه‌های دفتر را ادامه شناسایی کسب و کارهای فعال در حوزه کشاورزی، بررسی مسائل، مشکلات و انعکاس آن به دستگاههای متولی، برگزاری دوره‌های آموزشی توانمند سازی، برگزاری رویداد استارتاپی و توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستان کشاورزی مرکز ( ایجاد پارک گیاهان دارویی) عنوان نمود.

خاطر نشان می‌سازد در این گردهمایی دکتر مختاری رئیس مرکز کارآفرینی موسسه  ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته، گلستان را یکی از استانهای موفق در حوزه کشاورزی دانسته که خوشبختانه کسب و کارهای جدید و متنوعی در این استان فعالیت می نماید که بایستی در حمایت از این جوانان تلاش نماییم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.