فراخوان مجازی گرامیداشت روز جهانی آب برای کودکان و نوجوانان زیر ۱۶ سال

روز جهانی آب (۲ فروردین ۱۴۰۰)

روز جهانی آب ، ۲۲ مارس ۲۰۲۱ ، در مورد معنای آب برای مردم ، ارزش واقعی آن و چگونگی محافظت بهتر از این منبع حیاتی است . آب برای افراد مختلف معنای مختلفی دارد. این فراخوان در مورد معنای آب برای شماست. چگونه و چقدر آب برای خانه و زندگی خانوادگی، معیشت شما، اقدامات فرهنگی شما، رفاه و محیط زیست شما مهم است؟ با تهیه نقاشی، فیلم کوتاه و نوشتار کوتاه در گرامیداشت این روز جهانی شرکت کنیم. ما می توانیم برای آب به طور واقعی ارزش قائل شویم و از آن برای همه به طور موثرتری استفاده کنیم. روایتها، داستان ها، افکار و احساسات خود را درباره آب به صورت نقاشی، فیلم کوتاه و نوشتار برای ما ارسال کنید.

فراخوان مجازی

۱ – نقاشی یک صفحه سیاه و سفید یا رنگی (سیاه قلم رنگ روغن پاستل گواش مداد سیاه آبرنگ-نقاشی با رایانه) روی کاغذ A4 یا بوم و ارسال تصویر آن پیرامون ارزش و اهمیت آب برای شما.
۲ – کلیپهای دو دقیقه ای کلیپ حداکثر با زمان دو دقیقه تهیه شده با موبایل یا دوربین یا انیمیشن و یا اسلایدهای پاورپویینتی به صورت متحرک پیرامون ارزش و اهمیت آب در زندگی شما و یا جامعه.
۳ – دست نوشته های کوتاه دو صفحه ای پیرامون ارزش و اهمیت آب برای شما ) با فونت B zar 14

به ۲۰ نفر برگزیده کلی همه بخشها یک تی شرت مخصوص روز جهانی آب اهدا خواهد شد و به نفرات برگزیده اول هر بخش یک دستگاه دوچرخه، نفرات دوم برگزیده هر بخش یک دست لباس ورزشی، و به نفرات سوم برگزیده هر بخش یک سری لوازم ورزشی اهدا خواهد شد.
علاقمندان برای شرکت در فراخوان ضمن ارسال آثار خود از طریق پیام رسانهای واتس اپ تلگرام و یا ایمیل همراه تصویر کارت ملی خود به شماره های مشروح ذیل اینجانب محمد اسماعیل اسدی ارسال فرمایند.

شماره واتس اپ و تلگرام: ۰۰۹۸۹۱۱۱۷۵۲۷۱۹ ایمیل: iwc977127@yahoo.com
– آخرین مهلت ارسال آثار: تا پایان روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ .
– انتخاب و داوری آثار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ .

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.