برگزاری دوره آموزشی “مدیریت داشت کلزا (شناسایی و کنترل بیماری‌ها، آفات و تغذیه کلزا)” در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دوره ی آموزشی وبیناری ملی با عنوان “مدیریت داشت کلزا (شناسایی و کنترل بیماری‌ها، آفات و تغذیه کلزا)” در روز سه شنبه مورخ ۵/۱۲/۹۹ از طریق کانال ملی زراعت موسسه آموزش و ترویج، سامانه آموزش مجازی کشاورزی (شاک) توسط همکاران محقق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه، وبینار بیمارهای کلزا توسط دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزش و محقق بخش گیاهپزشکی این مرکز، وبینار تغذیه کلزا توسط دکتر کلثوم عبداللهی از همکاران مدیریت جهاد کشاورزی بندرگز و وبینار آفات کلزا نیز توسط دکتر ثمانه ملک شاهکویی از همکاران مدیریت جهاد کشاورزی گرگان ارائه گردید.

این وبینار آموزشی که از ساعت ۸ تا ۱۴ ادامه داشت، بیش از ۴۸۰ نفر فراگیر در این دوره شرکت، و از مطالب ارائه شده بهره برداری نمودند. حجم استقبال از این وبینار به صورتی بود که بالاترین آمار بازدید از سامانه شاک از ابتدای راه اندازی (بیش از ۵۰۰۰ بازدید) در این روز رقم خورد.

لازم به ذکر است بازخوردهای دریافتی از همکاران موسسه آموزش و ترویج  و فراگیران دوره حاکی از رضایت‌مندی بسیار خوبی مخاطبان بود.

این برنامه در واحد آموزش شهید حاجی کریمی گرگان وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد و فراگیران استانتی و کشوری به صورت آنلاین از موارد ارایه شده در دوره بهره مند شدند.

دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز، ضمن تشکر از حمایت ریاست مرکز در انجام شایسته برنامه هایی از این دست و برنامه ریزی و همت و دقت همکاران خود در معاونت آموزش، بویژه روسای ادارات بهره برداران و کارکنان مجموعه، از تمامی زحمتکشان شریف این حوزه تشکر و قدردانی نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.