برگزاری جلسه تعیین رشته های مهارتی کاردانش و فنی حرفه ای هنرستان وابسته کشاورزی دخترانه گرگان در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به منظور بررسی تعیین نوع رشته های مهارتی کاردانش و فنی حرفه ای هنرستان وابسته کشاورزی دخترانه گرگان جلسه ای در محل دفتر معاونت آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در مورخه ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، مهندس اسکندرلی رئیس گروه آموزش های رسمی مرکز در این خصوص گفت: به منظور تعیین نوع رشته های مهارتی کاردانش و فنی حرفه ای هنرستان وابسته کشاورزی دخترانه گرگان جلسه ای با حضور معاونت آموزش، جانشین معاون آموزش، روسای ادارات آموزش های رسمی، آموزش بهره برداران و آموزش کارکنان و کارشناس باغبانی آموزش و کارشناس مسئول گرگان تشکیل گردید.

 در این برنامه ابتدا رئیس گروه آموزش های رسمی گزارشی از روند ایجاد هنرستان وابسته کشاورزی دخترانه گرگان  ارایه نمود و خواستار تصمیم در خصوص نوع رشته های مهارتی برای هنرستان کاردانش و فنی حرفه ای گرگان با توجه نیاز شهرستان و امکانات موجود شد.

سپس دکتر آقاجانی معاونت آموزش، توسعه هنرستان های وابسته کشاورزی را یکی از سیاست های مهم معاونت آموزش مرکز بیان نمودند و خواستار در نظر گرفتن تمام جوانب در تعیین نوع رشته برای هنرستان شدند.

در ادامه هر یک از حاضران در جلسه نقطه نظرات خود را در زمینه های مختلف ازجمله: رشته مهارتی امور باغی و رشته های مهارتی تولید و پرورش گیاهان آپارتمانی و تولید گیاهان داوریی، را با دید کارشناسی اعلام نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.