برگزاری نخستین جلسه سال ۱۴۰۰ شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نخستین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در سال جهش تولید در روز دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در دفتر ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خیر مقدم و خوش آمد گوئی به مدعوین حاضر که در نخستین جلسه شورای فرهنگی مرکز شرف حضور دارند  از حضور همۀ اعضا تقدیر و تشکر بعمل آورد.

حجه الاسلام ملائی ازپانزدهم خرداد که مبدأ تاریخ شکومند انقلاب اسلامی ایران است، تجلیل بعمل نموده و یاد خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای پانزده خرداد را گرامی داشته و سالگرد شهادت رئیس مکتب تشیع امام همام حضرت صادق آل محمد را تسلیت و تعزیت گفته و با بیان حدیث شریفی از هشتمین معصوم (ع) آرزوی پیروی و عمل به فرمایشات حضرات (ع) از خداوند سبحان نموده است. وی هچنین در پرداختن به انتخابات ریاست جمهوری در بیست هشتم خرداد و خلق یک حماسه دیگر را ضروری، و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه انسانی، شرعی و اجتماعی دانسته و همۀ عزیزان را در ایجاد یک انتخابات پرشور دعوت نمود.

در ادامه حاج آقا ملائی در طی سخنان خود با توجه به عنوان دستور جلسه یعنی خانواده، گفت: از آموزه های الهی این است که بقای بشریت در تعامل با جهان اطراف خود می باشد،یعنی انسان می تواند با تعامل با دیگران سعادت و خوشبختی خود را تأمین و تضمین نماید برخلاف سردمداران دنیا و مادی گراها جدال و نزاع را در بقای خود میدانند  و لازمه تعامل تقویت فرهنگی اسلام ناب محمدی است که با حسن ظن به همه چیز با نگاه مثبت و احترام بنگریم و برای آنان فضیلت و ارزش قائل شویم و در نهایت جهان را خانه خود و انسان ها را خانواده بزرگ و محترم بدانیم.

 در پایان دبیر جلسه، همکاران عزیز، صبور و سختکوش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی را همانند یک خانواده بزرگ دوست داشتنی دانسته وباید در شادی ها و بعضا چالش ها کنار هم و یاور هم باشیم فلذا ضرورت دارد در رابطه با کمک مؤمنانه پایدار چاره ای اندیشیده شود و توجه ویژه ای داشته باشیم و در این رابطه همه را مسئول دانسته و طبق فرمایش قرآن کسانیکه سرمایه دارن و حتی کسانی که بسیار کم دارن در حد وسع خود باید کمک نمایند و به تعبیر امام صادق(ع) سخت ترین آزمون انسان در هزینه کردن در راه خدا برای مستمندان است.

در ادامه با توجه به عنوان جلسه حاضران در این برنامه نقطه نظرات خود را در خصوص راههای اجرایی شدن موضوع و پیشنهاد جلسه برای ارایه یک راهکار مدون جهت هدایت مشارکت همکاران را با توجه به سوابق موجود و تجربیات شخصی، خانوادگی و اداری بیان نمودند.

در پایان دکتر فرجی ضمن سلام و خدا قوت به حاضران و خوش آمد و آرزوی توفیق برای تمامی همکاران مجموعه، در سخنانی ضمن گرامی داشت ایام، به موضوع جلسه پرداخت و با اشاره به موارد مطرح شده نقطه نظرات و رهنمودهای خود را ارایه دادند و ضمن واگذاری برنامه ریزی اولیه به گروهی از همکاران، از آنان حواست تا ضمن لحاظ نمودن پیشنهادات گروه، روند شکل گیری و ارائه خدمت این مهم به زودی محقق شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.