برگزاری آیین تجلیل از مهندس محسن باقری رییس پیشین ایستگاه تحقیقاتی چالکی

آیین تجلیل از خدمات مهندس محسن باقری رییس پیشین ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی چالکی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در اتاق ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین که با حضور دکتر فرجی رییس، معاونان و گروهی از همکاران برگزار شد از زحمات مهندس محسن باقری رئیس پیشین ایستگاه که به کسوت و افتخار بازنشستگی نائل شده اند تقدیر شد.

در این برنامه ابتدا دکتر فرجی با اشاره به سابقه ۳۰ ساله رد خیر مهندس باقری، در خصوص حضور ایشان در فعالیت و برنامه ها و دستاوردهای مختلف و همچنین آخرین جایگاه کاری ایشان که مسولیت ایستگاه چالکی بود سخنان خود را ارایه کرد و در خصوص توسعه هایی که در این بخش از مرکز در زمان ایشان رخ داده گزارشی را به جلسه ارائه دادند و در پایان آرزو نمودند تا ضمن تداوم بهره گیری  مرکز از تجربیات و حسنات ایشان، دوران بازنشستگی را همراه با خانواده، به سلامت و شادی بگذرانند.

در ادامه معاونان مرکز نیز با توجه به نوع همکاری های دوسویه، از خدمات و تلاش های ارزشمند ایشان تجلیل به عمل آوردند. در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از سوی دکتر فرجی، از چندین دهه حضور فعال ایشان قدردانی شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.