برگزاری دوره آموزشی وبیناری تدوین یافته های ترویجی گروه منابع طبیعی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دوره آموزشی غیرحضوری و وبیناری تدوین یافته های ترویجی گروه منابع طبیعی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در روز سوم مرداد ماه ۱۴۰۰ در ساختمان شهید حاجی کریمی معاونت آموزش برگزار شد و همکاران استانی و کشوری به صورت آنلاین از دوره بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه مهندس لطف اله پارسایی رئیس و عضو هیات علمی بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری این مرکز با توجه به ضرورت آموزش های این حوزه و کسب مهارت در راستای بهره گیری شایسته از منابع، نکات آموزشی این حوزه را بیان کرد. اهم موارد طرح شده در این جلسه به شرح زیر می باشد:

۱- فعالیت های مطالعاتی و تحقیقاتی زیادی در زمینه های مختلف شناخت،حفاظت، احیاء و بهره برداری پایدار از ظرفیت های منابع طبیعی شده است با توجه به تنوع بهره برداران از حوزه منابع طبیعی، نوع اطلاع رسانی باید متناسب با جامعه هدف برنامه ریزی گردد.

۲- نتایج فعالیت مطالعاتی و پژوهشی در قالب برنامه های مختلف شنیداری، گفتاری و نوشتاری باید در دسترس مدیران، برنامه ریزان و بهره برداران عرصه های منابع طبیعی قرار گیرد در غیر اینصورت مطالعه و تحقیق معنی و مفهوم پیدا نمی کند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.