فرمانده پایگاه بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش گلستان خبر داد – اجرای برنامه های متنوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز

مهندس اسداله کتولی نژاد، فرمانده پایگاه بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از برگزاری برنامه های متنوع در هفته بزرگداشت دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس کتولی نژاد با اشاره به اینکه تاریخ نظام و انقلاب اسلامی از وقایع گوناگون با فراز و فرودهای مختلف همراه شد، افزود: بدون شک در هشت سال دفاع مقدس ارزشمندترین مقطع زمانی و جزو افتخارهای اصلی کشور محسوب می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و قدردانی از همکاران رزمنده و ایثارگر و خانواده بزرگوار این عزیزان و تمامی نهادها و افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن خاطره آن دوران فعالیت دارند، ادامه داد: دوران دفاع مقدس، فصلی بی‌بدیل از مقاومت و  ایثار برای مردم و کشور به ارمغان آورد.

فرمانده پایگاه بسیج کاشف العلوم مرکز اظهارکرد: فداکاری رزمندگان قهرمان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، نقشه راه و چراغ هدایت و عزت همه مردم و ملت‌های مسلمان در سراسر جهان است و ضروری است که روز به روز نسبت به گذشته تقویت شود.

مهندس کتولی نژاد ضمن ادای احترام به طلایه داران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس بیان داشت: بزرگداشت دفاع مقدس یک رسالت ملی و انقلابی است و همه باید هم در فضای حقیقی با رعایت نکات بهداشتی و همچنین از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف نسبت به تکریم پیشکسوتان ایثار و فداکاری در راه خدا وظایف خود را در استان به نحو مناسبی انجام دهند.

در سال جاری برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با توجه به تداوم شیوع کرونا، بر حسب شرایط موجود برخی برنامه ها، با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و دیگر برنامه ها، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، طراحی شده است که به شرح زیر می باشد:

فضاسازی محیطی مرکز و نصب بنر و المان های دفاع مقدس و …

راهپیمایی و حضور در مزار شهدای گمنام در تپه نور الشهدا و تجدید میثاق با امام و شهدا

مسابقه فرهنگی همیاران دفاع مقدس بصورت مجازی

برگزاری جلسه عقیدتی و بصیرتی توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه

دیدار و تجلیل  تعدادی از ایثارگران دفاع مقدس در مرکز

و حضور فعال در برنامه های متمرکز که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان اعلام می شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.