برگزاری جلسه بررسی روند ثبت نام دانش آموزان کاردانش کشاورزی در استان گلستان

جلسه ای به منظور بررسی روند ثبت نام دانش آموزان کاردانش کشاورزی در سه حوزه برون سپاری، هنرستان های وابسته کشاورزی و جذب دانش آموز به سفارش بخش خصوصی با حضور آقای پیری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، دکتر رضوانی جانشین معاون آموزش مرکز، آقای زارع رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان و مهندس اسکندرلی رئیس اداره آموزش های رسمی مرکز در محل اداره کل آموزش و پرورش استان در مورخه ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ سه شنبه تشکیل شد.
ثبت نام در هنرستان وابسته کشاورزی شهید روحانی فرد کردکوی از شهرستان بندرترکمن، بندرگز و کردکوی بسیار مناسب ارزیابی شد و علاوه بر دو رشته در دو کلاس سال قبل، در سال جدید هم دو رشته و سه کلاس جدید به آن اضافه می شود که برنامه ریزی های لازم انجام پذیرفته است.
برای هنرستان دخترانه وابسته گرگان مقرر گردید که نماینده اداره کل آموزش و پرورش در اسرع وقت از محل تشکیل کلاس بازدید نمایند و ثبت نام دانش آموزان برای رشته گیاهان دارویی ادامه داشته باشد.
جذب دانش آموز به سفارش بخش خصوصی به تعداد ۶۰ نفر در حوزه شهرستان آق قلا و گنبد انجام گرفته است. یک رشته پرورش میگو در گمیشان نیز به دانش آموزان برون سپاری اضافه شده است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.