دیدار اعضای شورای فرهنگی و پایگاه بسیج مرکز تحقیقات، آموزش گلستان با همکاران ایثارگر و خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

اعضای شورای فرهنگی و پایگاه بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با گروهی از کارکنان ایثارگر، آزاده، جانباز و خانواده معظم شهدا دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با حضور اعضای شورای فرهنگی و پایگاه بسیج در بین کارکنان شاغل رزمنده، جانباز، آزاده و خانواده معظم شهدا در این مرکز، از رشادت ها و جان‌فشانی‌های این عزیزان قدردانی شد.
در این دیدارها با اشاره به اینکه روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آوردند مهندس کتولی نژاد گفت: گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وظیفه ما است.
فرمانده پایگاه بسیج کاشف العلوم با اشاره به اینکه رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این مجموعه هستند افزود: اتفاقات خوبی که در تحقیقات و آموزش کشاورزی خلق و ترویج می شود از وجود ارزشمند افرادی، همچون این عزیزان است.
مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه نیز در این دیدارها تصریح کرد: ما قدردان شما هستیم و امیدوارم بخشی از خاطرات این مرکز توسط شما رقم بخورد و بدانید که جایگاه ویژه ای در بین همگی همکاران و مردم شریف ایران دارید و مردم قدردان این ایثار و فداکاری هستند و اگر قصوری بوده از طرف ما است.
حاج آقا ملایی گفت هر آنچه در این کشور داریم یا به آن رسیده ایم را مدیون ایثار و از خودگذشتگی  این عزیزان هستیم چرا که همین اقتدار و شجاعت ما را به اینجا رسانده است و می توانیم با کشورهای بزرگ و صاحب قدرت نیز رقابت کنیم.
گفتنی است آیین گرامیداشت همکاران شاغل رزمنده، جانباز، آزاده و خانواده معظم شهدا با برنامه ریزی پایگاه بسیج کاشف العلوم انجام شد و به حضور و خدمت تعدادی از این بزرگواران رسیدند و طبق برنامه طراحی شده، در سلسله مناسبت های دیگر در خدمت دیگر عزیزان و یادگاران ارزشمند دفاع مقدس خواهند بود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.