حضور نماینده مردم غرب استان گلستان در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی

مهندس عبدالجلال ایری نماینده مردم شریف غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در مرکز آموزش آموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان حضور یافت و از امکانات، توانمندی ها و برنامه های این مجموعه آموزشی پژوهشی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان مهندس مهدیان رئیس واحد و گروهی از محققان مرکز . مدیران استانی و سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد ابتدا در نشستی که در محل دفتر مدیریات مجموعه انجام شد دکتر فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر و پیگیری های که از سوی مهندس ایری برای توسعه منطقه انجام می شود معرفی جامعی از اهداف و برنامه های آموزشی و پژوهشی این مرکز را ارایه نمود و در ادامه در خصوص وظایف تخصصی واحد کردکوی، از جمله هنرستان کشاورزی را به استحضار ایشان رساند.

در ادامه مهندس عبدالجلال ایری نماینده مردم شریف غرب استان گلستان (حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن)، با توجه به وضعیت استان از لحاظ کشاورزی و تعداد بالای بهره بردار در سطح استان و ضرورت آموزش کشاورزان و بهره بردارن به عنوان اولویت های بخش کشاورزی و آنچه در این مجموعه انجام می شود از تمام فعالان این حوزه تقدیر و تشکر نمود و و در پایان قول مساعد جهت توسعه و پیگیری رفع مشکلات این واحد را دادند.

در بخش دوم برنامه با حضور در فضای آموزشی و برنامه های پژوهشی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از نزدیک با توانمندی های واحد آشنا شدند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.