برگزاری دوره آموزشی تفسیر قران کریم در مرکز تحقیقات و آموزش  گلستان

به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان دوره آموزشی تفسیر قران کریم جلد نهم به صورت حضوری برای کارکنان این مرکز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، حجت الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز, هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر با قران و آمیزه های دینی عنوان و افزود بیشتر مطالب ارائه شده در این دوره بیان اصول و معارف اسلام خصوصاً مبارزه با شرک و بت پرستی، توجه به معاد و جهان پس از مرگ، صدق دعوت پیامبر می باشد. ملایی افزود در این دوره آموزشی علاوه بر سرگذشت پیامبران هود، صالح، ابراهیم، لوط و موسی به سرگذشت آخرین پیامبر و مسائل شعب ابیطالب اشاره می گردد. وی افزود اعتقاد بر این است که دین اسلام دین کامل است و جوابگوی تمامی نیازهای بشر می باشد و در اوج استواری کامل، زیبا بدون نقص و هدفمند می باشد. وی در پایان علاوه بر تلاوت قران کریم به تدبر و اندیشه در مفاهیم قران را به فراگیران توصیه نمودند.
خاطر نشان می سازد این دوره به صورت حضوری و برای کارکنان ستاد مرکز، ایستگاه تحقیقات عراقی محله گرگان و ایستگاه تحقیقات گنبد برگزار می گردد. مدت زمان برگزاری این دوره ۱۶ ساعت که در طول ماههای شهریور تا دی ماه برگزار می گردد. در پایان برای فراگیران شرکت کننده گواهی آموزشی صادر خواهد گردید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.