برگزاری جلسه شورای فرهنگی به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

همزمان با روزهای مبارک هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار  سال ۱۴۰۰، جلسه شورای فرهنگی، دوشنبه ۲۴ آبان در محل کتابخانه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این آیین با حضور دکتر فرجی رییس، دکتر کیانی معاون پژوهشی، حاج آقا ملایی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه، اعضای شورای فرهنگی، رئیس اداره فناوری اطلاعات و خدمات علمی و همکاران کتابخانه مرکز انجام شد در فضایی شاد و دوستانه با گفتگویی دوسویه همراه بود.

در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دبیر شورا، با عرض خوش آمد به اعضای جلسه و خداقوت به همکاران شریف و شادباش این هفته، برنامه را آغاز نمود.

در ادامه مهندس تقی حاجی مشهدی رئیس اداره فناوری اطلاعات و خدمات علمی گزارش مختصری از وضعیت کتابخانه را بیان کرد و در ادامه تحلیلی از وضعیت برنامه های این حوزه در دنیای حاضر و لزوم دقت و توجه بیشتر به این مهم را ارایه و با حاضران گفتگو کرد.

در ادامه دکتر فرجی ریاست مرکز ضمن شادباش جشن هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار، ابتدا در خصوص نقش و اهمیت این حوزه در توسعه کشور و بویژه حوزه تحقیقات و آموزش کشاورزی سخنانی را تقدیم حاضران کرد و در ادامه با بیان شرایط جاری و ضرورت معرفی نقش تحقیقات و آموزش کشاورزی در ارایه خدمات به بخش و تحقق امنیت غذایی، راهکار ها و پیشنهاداتی را ارایه داد و ماموریت واحدها روابط عمومی و کتابخانه در این حوزه مشخص شد.

در ادامه سایر حاضران در جلسه از جمله همکاران کتابخانه، مهندس لولایی رییس مرکز رشد واحد های فناور، دکتر محمد زاده رییس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، دکتر ربانی نسب رییس بخش تحقیقات گیاه پزشکی، دکتر ارزانش عضو هیات علمی بخش تحقیقات خاک و آب و همکاران ضمن شادباش این هفته و خدا قوت به همکاران کتابخانه، دیدگاه های خود را در موضوعات مورد بحث ارایه نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.