تقدیر ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات از رئیس اداره فناوری اطلاعات و خدمات علمی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مهندس تقی حاجی مشهدی رئیس اداره فناوری اطلاعات و خدمات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از سوی دکتر حسین فرازمند ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی نامه رسمی از سوی دکتر حسین فرازمند ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس حاجی مشهدی با توجه به بزرگداشت شایسته “هفته کتاب جهادکشاورزی” در این مرکز، مورد تجلیل قرار گرفت. در متن این تقدیرنامه آمده است:

 جناب آقای مهندس حاجی مشهدی

 رئیس محترم اداره فناوری اطلاعات و خدمات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

 با سلام

بدین وسـیله مراتب سـپاس و امتنان خود را از تلاش و فعالیتهای ارزنـده جنابعالی و همکاران محترم آن اداره در بزرگداشت “هفته کتاب جهادکشاورزی” در آن مرکز اعلام میدارد. امید است در پنـاه عنایـات حضـرت حق و در راه خـدمت به ترویـج و توسـعه فرهنـگ کتاب و کتابخوانی همواره سربلند و موفق باشید.

حسین فرازمند

رییس مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.