تقدیر رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور از مهندس مریم غزائی یان محقق معین برگزیده مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مهندس مریم غزائی یان محقق معین برگزیده مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از سوی دکتر علی اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی نامه رسمی از سوی دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور، مهندس مریم غزائی یان، با توجه به کسب افتخار محقق معین برگزیده، مورد تجلیل قرار گرفت. در متن این تقدیرنامه آمده است:

سرکار خانم مریم غزائی یان

سلام علیکم؛

آموزش و ترویج اصیل ترین بستر تکامل در علوم طبیعی و رهنمون کننده به اسرار و رموز خلقت در فرایند استمراری پژوهش محسوب میشود. اگر آموزش و ترویج، بسـته های دانشی و فناوریها به معنای واقعی و بر اساس نیاز بهره برداران عزیز عملیاتی شود، شاهد رفع معضلات، ایجاد ظرفیت های جدید و تعریف نظام های نوین در حفظ توازن زیستی و ارتقای بهره وری پایه و تولید خواهیم بود.

در جریان برگزاری گردهمایی سراسـری شبکه دانش کشاورزی و شبکه آموزش کشاورزی در زمستان ۱۴۰۰ ،معرفی سـرکارعالی به عنوان محقق معین برگزیده از سوی واحد پژوهشی ذیربط، را تبریک عرض نموده و از مساعی و همت ارزنده شما در تعامل با پژوهشگر مروجان ارشد، کارشناسان مروج پهنه و کارشناسان اجرایی، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری میشود. یقینا همه تلاش های صورت گرفته در خانواده بزرگ کشاورزی، خـدمت رسانی به کشاورزان ایران اسلامی برای تولیـد بیشتر همراه با حفظ منابع پایه تولید ً است که مجموعه آموزش و ترویج در این زمینه پیشگام و پیشرو است.

توفیق، سرافرازی و سلامتی سرکارعالی را از خداوند سبحان مسئلت مینمایم.

علی اکبر مویدی

معاون سازمان و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و تمامی همکاران شریف مجموعه و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است در سایه همت و تلاش همکاران بزرگوار، این سلسله افتخارات برای مرکز تداوم داشته باشد و ما نیز از تجربیات و راهنمایی های شما بهره مند باشیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.