تقدیر رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور از دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از سوی دکتر علی اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی نامه رسمی از سوی دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور، دکتر ابوالفضل فرجی، با توجه به کسب عنوان مرکز برتر در حوزه جذب بیشترین مخاطب در بخش آموزش، مورد تجلیل قرار گرفت. در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر فرجی

 رئیس محترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

 موضوع: تقدیرنامه

با سلام و احترام؛ چه غرور آفرینند عزیزانی که در کمال صداقت و درسـتکاری، در سـنگر خدمت به مردم و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و در سایه الطاف خاصه الهی در راستای خدمت به بهره برداران بخش کشاورزی میکوشند. شبکه آموزش کشـاورزی بستری برای ایجـاد عـدالت آموزشـی و ایجـاد فضـای آموزشـی یکنواخت برای اسـتفاده بهره برداران کشاورزی و دسترسی رایگان و کامل به دورههای کشاورزی برخط در کشور است.

کوشش و همکاری آن مرکز در سال ۱۴۰۰ ،درخصوص برنامه ریزی و اجرای دوره های شبکه آموزش کشاورزی و کسب عنوان مرکز برتر در حوزه جذب بیشترین مخاطب، موجب مزید امتنان است.

لذا بدینوسـیله از تلاش شایسته جناب آقای محمدعلی آقاجانی نسب؛ معاون آموزشـی آن مرکز، برای مشارکت جـدی در این امر تشکر و قدردانی میگردد. از درگاه ایزد منان عزت، سلامت و تداوم حضور و تاثیرگذاری آن همکار گرامی را در دستیابی به اهداف شـبکه آموزش کشاورزی مسالت دارم.

علی اکبر مویدی

معاون سازمان و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان، معاونت محترم آموزش و تمامی همکاران شریف مجموعه و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است در سایه همت و تلاش همکاران بزرگوار، این سلسله افتخارات برای مرکز تداوم داشته باشد و ما نیز همچنان از حمایت، تجربیات و راهنمایی های شما و معاونت محترم آموزش بهره مند باشیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.