انتصاب دکتر سید افشین مساوات به عنوان معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

دکتر سید افشین مساوات عضو هیات علمی بخش تحقیقات زراعی باغی به عنوان سرپرست معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی حکمی از سوی دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر مساوات به این سمت منصوب شد. متن این حکم به این شرح می باشد:
جناب آقای دکتر سید افشین مساوات
عضو محترم هیات علمی مرکز
با سلام
احتراماً، نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی و حسب هماهنگی صورت گرفته، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری مرکز منصوب می گردید. برنامه­ ریزی، هدایت و نظارت فعالیت ­های پژوهشی و فناورانه مرکز، پیگیری و حمایت ویژه از طرح نظام نوین ترویج و انتقال­ یافته­ های تحقیقاتی، مستندسازی و افزایش اثربخشی فعالیت ­های مختلف پژوهشی و تعامل با واحدهای مختلف فنی ملی و استانی از وظایف عمده جنابعالی است. امید است با اتکال به خداوند منان و بهره گیری از پتاسیل­های موجود در انجام امور ارجاعی کوشا و موفق باشید.

روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همیاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.