معاون استاندار گلستان در نشست هماهنگی با روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان؛روابط عمومی ها نقش تاثیرگذاری در جهاد امید آفرینی دارند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق و به موقع اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به گلستان موجب تسریع در رشد استان خواهد شد و روابط عمومی ها نقش تاثیرگذاری در جهاد امید آفرینی دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان،  سید علی مهاجر در نشست هماهنگی با روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن تقدیر از همراهی تمامی دلسوزان استان، تصریح کرد: متاسفانه در بسیاری از مواقع زحمات و خدمات روابط عمومی ها دیده نمی شود اما بار اصلی اقدامات و اطلاع رسانی بر دوش آنهاست.

وی افزود: روابط عمومی ها باید روایت درستی از اقدامات و خدمات داشته باشند و اجازه سیاه نمایی به رسانه های بیگانه و معاند ندهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: اطلاع رسانی قبل، حین و بعد از سفر ریاست جمهوری به گلستان از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با همراهی و همکاری افراد کاربلد، خبره و نخبه زمینه سربلندی استان را فراهم آوریم.

لازم به ذکر است در این جلسه علی متکی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و هانی محمدی مدیرکل بازرسی استانداری گلستان، موضوعات حوزه اطلاع رسانی و بازرسی سفر رئیس جمهور را تشریح کردند و همچنین روابط عمومی دستگاه های اجرایی به بیان دغدغه های خود پرداختند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.