جلسه هم اندیشی اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با ریاست پارک علم و فناوری

جلسه هم اندیشی اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با دکتر غفاری ریاست پارک علم و فناوری دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که در محل سالن پروفسور ارشاد این مرکز و با حضور دکتر غفاری ریاست و دکتر رضایی معاون پارک علم و فناوری، دکتر ابوالفضل فرجی رییس، دکتر مساوات و دکتر آقاجانی معاونان مرکز، مهندس لولایی رییس مرکز رشد کشاورزی استان و اعضای هیات علمی این مرکز، موسسه تحقیقات پنبه کشور و مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان برگزار شد. ابتدا مهندس لولایی، همراه با خوش آمد، توضیحاتی را در ارتباط با جلسه و هدف اصلی این نشست که عملیاتی نمودن شعار سال در خانواده بزرگ تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی استان و گفتگوی بین اعضای هیات علمی مجموعه و مدیران پارک در خصوص نحوه ورود به حوزه پارک و شرکت های دانش بنیان را بیان نمود.
سپس دکتر ابوالفضل فرجی ضمن تقدیر از اهتمام حاضران در جلسه به تحقق این مهم و سهم و نقشی که محققان با دانش فنی و دستاوردهای ارزشمندی که در حوزه های تخصصی خود را دارند خواهان برگزاری نشست های تخصصی پارک با پژوهشگران مجموعه، در راستای شکل گیری با قدرت این مهم شد.
در ادامه دکتر غفاری ریاست پارک علم و فناوری ضمن تقدیر از مرکز رشد کشاورزی در طراحی و برنامه ریزی نشست، از مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در میزبانی این برنامه تقدیر نمود و در ادامه سخنان خود، تعریف جامعی از روند ورود و حضور شرکت ها در مسیر دانش بنیان شدن و استقرار در پارک تا بازارهای هدف را بیان نمود و همراه با تشریح خدمات و حمایت های معمول از این شرکت ها، به ارایه مثال های موفق استانی و همچنین شرکت های همین مجموعه که به سطوح بالایی رسیده اند پرداخت.
در ادامه گفتگویی دوسویه بین مدیران حاضر و اعضای هیات علمی انجام شد و به پرسش ها و شبهات بیان شده از سوی حاضران، پاسخ داده شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.