بازدید مسئولین بخش غلات مؤسسه تحقیقات اصلاح بذر کشور از پروژه های جوآبی در ایستگاه‌ تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس

دکتر علی براتی محقق مسئول و هماهنگ کننده برنامه‌های به‌نژادی جو در اقلیم معتدل و دکتر علیرضا پورابوقداره محقق مسئول و هماهنگ کننده برنامه‌های به‌نژادی جو در اقلیم گرم موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور در اردیبهشت ۱۴۰۱ از پروژه های تحقیقاتی و آزمایشی، مزارع پرورشی و تکثیر بذر جوآبی در طبقات بذری (پرورش یک، دو و سه) اجرا شده در ایستگاه‌ تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس و مزارع کشاورزان منطقه بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در ادامه برنامه، گروه فوق و هیات همراه از مزارع تولید بذور پرورشی و مادری ارقام معرفی شده از شرکت کشت و صنعت مزرعه نمونه ارتش بازدید نموده در جریان وضعیت لاین‌های امید بخش در دست معرفی و ضریب نفوذ ارقام در عرصه قرار گرفتند.
این مجموعه بازدیدها با حضور دکتر شیخ رئیس بخش تحقیقات زراعی و باغی این مرکز و با همراهی مهندس عسگری و مهندس عباسی از بخش زراعت سازمان جهاد کشاوری استان و محققان و کارشناسان ایستگاه گنبد و مرکز انجام گرفت.
در پایان این برنامه، در نشستی که در محل دفتر ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس برگزار شد از سوی مسؤلان موسسه، ضمن خدا قوت و تجلیل از دستاوردهای ارزشمند و زحمات محققان، کارشناسان و دست اندرکاران پروژه ها و طرح ها و مزارع پرورشی و تکثیری، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.