نشست صمیمی همکاران ایثارگر با ریاست مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نشست صمیمی همکاران شریف ایثارگر با دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور همکاران رزمنده، جانباز و خانواده شاهد و ایثارگر این مرکز و دکتر قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی در محل سالن پردفسور ارشاد مرکز انجام شد ابتدا دکتر صلبی مشاور ریاست مرکز در امور همکاران شاهد و ایثارگر، سخنان خود را ارایه داد ایشان ضمن خدا قوت به همکاران حاضر از حضور ارزشی این گروه در فضای کاری مرکز و کار همراه با اخلاص آنان تقدیر کرد و آرزو کرد تا همچنان با عزم راسخ در راه افتخار کشور و نظام، پرچم پر افتخار مجموعه و دستاوردهای ارزشمند آن را بالا نگاه دارند.
پس از صحبت های ایشان، همکاران حاضر ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، دیدگاه های، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف این گروه و سایر مسائل مرکز بیان داشتند.
در ادامه دکتر فرجی رییس مرکزضمن خوش آمد و خدا قوت به همکاران ایثارگر، ایام را شادباش گفتند و در ادامه ضمن بیان افتخارات و دستاوردهای ارزشمند مجموعه، بیان داشتند که نحقق این مهم و دستیابی به یافته های ارزشمند و جایگاه برتر کشوری، مرهون همان روحیه ایتارگری است که در این مرکز جای می باشد.
ایشان در ادامه با اشاره به پیشنهادات ارایه شده، دیدگاه و پیشنهادات خود را در خصوص انجام شایسته و تحقق امور فوق،، ارایه نمودند.
در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از ایثارگران حاضر و همکارانی که به تازگی تغییر وضعیت استخدامی داشته اند تجلیل بعمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.