برگزاری جلسه خبرنامه داخلی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه خبرنامه داخلی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تحت عنوان تات گلستان، با حضور دکتر فرجی رییس مرکز در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر فرجی رییس مرکز و مدیر مسئول خبرنامه، دکتر محمدعلی آقاجانی معاون آموزشی مرکز و سردبیر خبر نامه و اعضای هیات تحریه انجام شد ابتدا دکتر فرجی رئیس مرکز ضمن تقدیر از تلاش همکاران در تهیه خبرنامه، انعکاس فعالیت های محققان، مروجان و مدرسان مرکز را در جهت اثر بخشی و افزایش نفوذ ضریب دانش در بخش کشاورزی بسیارمهم دانستند. وی به تلاش مجموعه مرکز در جهت توسعه و رفع موانع بخش کشاورزی اشاره و افزود: بایستی توجه بیشتری به خروجی ها و انعکاس یافته ها به جامعه هدف از جمله بهره برداران نماییم.
مدیر مسئول خبرنامه در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران چاپ نخستین شماره خبرنامه افزود با برنامه ریزی منظم بتوانیم در زمان مقرر شماره های بعدی خبرنامه داخلی مرکز را چاپ نماییم.
سپس دکتر آقاجانی، مصوبات جلسه پیشین را بیان و مقرر شد برای چاپ شماره دوم و ایجاد بانک اطلاعاتی، تصاویر با کیفیت از ایستگاه ها و بخش های مختلف مرکز تهیه و در اختیار روابط عمومی مرکز قرار گیرد.
سپس هر یک از اعضای هیات تحریه در خصوص شماره جدید نشریه و ترکیب آن و تغییرات و اصلاحات، با توجه به افکار سنجی شماره نخست، بحت و گفتگوی خود را ارایه نمودند و نظرات خود را در جهت ارتقای کیفی خبرنامه بیان داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.