تقدیر همکار مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از سوی رییس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال بذر

مهندس محمدمهدی شربتی همکار مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از سوی دکتر گودرز نجفیان رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال بذر مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، مهندس محمدمهدی شربتی ، همکار شریف و زحمتکش این مرکز با توجه به نامگذاری رقم جدید کنجد با نام فخرا، از سوی ایشان مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخشی از این نامه آمده است:
جناب آقای محمدمهدی شربتی
همکار محترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان گلستان
موضوع: نامگذاری کنجد رقم فخرا
سلام علیکم
ضــمن تبریــک و تشــکر از تلاش هـای بی وقفه کلیه همکـاران محـترم دست انـدرکار به پیوست نـامه شـماره ۲۰۰/۲۷۵۹۲ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ معـاون محترم وزیر و رئیس سازمـان تحقیقات، آموزش و ترویـج کشاورزی در خصوص تصویب و ابلاغ نام رقم فخرا برای لاین ۱۷-۹۱-SES کنجـد با ویژگی عملکرد بالا، طول دوره رویش کوتـاه و مقـاومت بهتر به بیمـاری ها، مناسب برای کشت در اقلیم هـای معتـدل، بدینوسـیله از زحمات بی وقفه شـما همکار محترم که نقش به سـزایی در معرفی این رقم ایفا نموده ایـد تشـکر و قـدردانی می نمایم. از خداوند متعال توفیق روز افزون برای کلیه همکاران پژوهشگر آرزومندم.


گودرز نجفیان
رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور
روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم خدمت این بزرگواران و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.