حضور معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه هماهنگی سفر هیات جمهوری تاتارستان به استان

جلسه ای به منظور هماهنگی سفر هیات جمهوری تاتارستان به استان گلستان با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان ستاد سازمان جهادکشاورزی استان و اتاق تعاون، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و برخی دستگاه های خانواده جهادکشاورزی استان در محل سالن قدس سازمان جهادکشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این نشست مهندس ارباب مجنی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان در سخنانی با اشاره به اهمیت معرفی شایسته ظرفیت ها و توانمندی های بخش کشاورزی استان، ظرفیت های صادرات، خدمات فنی مهندسی حوزه آب و خاک و بخش تحقیقات، صنایع و بخش های دیگر افزود: اگر بتوانیم توانمندی ها و پتانسیل های بخش کشاورزی استان را به درستی تبیین کنیم می توانیم دستاوردهای خوبی از این سفر داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: دستاوردهای بخش کشاورزی قابل توجه است و ما می توانیم با وجود تجار و مدیران عامل شرکت های بزرگ که همراه هیات تاتارستان به استان سفر می کنند بهترین و بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.
در این نشست، دکتر مساوات معاون پژوهش و فناوری مرکز با توجه به جلسات متعددی که در این خصوص در مرکز برگزار شده است برنامه های این مرکز برای بهره برداری مناسب از این رویداد را ارائه کرد.
معاون پژوهش و فناوری، در گفتگو با روابط عمومی مرکز همچنین گفت: این برنامه که در راستای گسترش همکاری‌های دو جانبه با کشورهای همسایه و بدنبال سفر استاندار گلستان، به دعوت رئیس‌جمهور تاتارستان روسیه به این کشور انجام شد یقینا سبب تعمیق روابط دو جانبه خواهد شد و این مرکز با توجه به ظرفیت های موجود در بخش های مختلف مجموعه، در حال برنامه ریزی برای مشارکت فعال در این تعاملات می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.