نشست هم اندیشی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با مدیران شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی

نشست هم اندیشی دکتر برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با مدیران واحدها و شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی زیر مجموعه مرکز رشد کشاورزی استان گلستان ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل سالن قدس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با برنامه ریزی مرکز رشد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور دکتر غفاری رییس پارک علم و فناوری، دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، مهندس جباری مدیر کل شیلات، مهندس لولایی رییس مرکز رشد کشاورزی استان گلستان، گروهی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی و مدیران شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور در راستای رشد و ارتقای شرکت های این حوزه و حذف موانع فعالیت های این شرکت ها برپا شد دکتر برزعلی گفت:
حضور جوانان متخصص و با انگیزه به ویژه در این نشست موجب خوشحالی است و نشانگر این است که بحمدلله اقتصاد استان گلستان در مسیر دانش بنیان شدن قرار گرفته است.
وی با تاکید بر نام سال ۱۴۰۱ که توسط رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامیده شده ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق توانمندی‌ها و ظرفیت هایشان را معرفی کنند تا در این مسیر سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حمایت‌های ارزشمندی را صورت دهد.

دکتر برزعلی گفت: توسعه این شرکت‌ها و نتایج حاصل از عملکردها در استان گلستان می تواند تأکیدات مقام معظم رهبری را در این زمینه محقق کند.
در ابتدای این نشست دکتر فرجی ضمن خوش آمد به حاضران و تشکر ار دیدگاه های دکتر برزعلی، توضیحاتی از روند برنامه های مرکز رشد کشاورزی و شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی ارایه داد و در ادامه برخی از شرکت های حاضر در خصوص انتظارات و موانع پیش روی و همکاری های ممکن از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان، سخنان خود را ارایه دادند.
سپس مدیران حاضر دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در خصوص مسایل طرح شده بیان کردند.
در ادامه دکتر غفاری رییس پارک علم و فناوری استان در خصوص توانمندی های این مجموعه و نوع و میزان تاثیرگذاری آن در روند توسعه استان و کشور را با ارایه نمونه های در این حوزه توضیحات جامعی را بیان نمود.
در انتهای این جلسه مرکز رشد کشاورزی استان موظف شد پیگیری های مورد وصول این جلسه را در راستای ارتقای شرکت های دانش بنیان کشاورزی اقدام نماید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.