عقد تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان

عقد تفاهم نامه همکاری دو جانبه در راستای اجرای برنامه های مشترک بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان انجام شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به منظور بهره گیری از توان تخصصی، علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری متقابل در امر توسعه ملی و منطقه ای، تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه بزرگ مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد و مبادله گردید.
مراسم انعقاد رسمی تفاهم نامه بین دو مجموعه بزرگ استان، طی آیینی در محل دفتر رییس دانشگاه آزاد در روز شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیران دو مجموعه، دکتر سید علی طاهری رییس دانشگاه، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، معاونین پژوهشی دانشگاه و مرکز، معاون آموزشی مرکز، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه و جمع دیگری از کارشناسان و محققان مرکز انجام شد. در انتهای این برنامه تفاهم نامه فوق از سوی دکتر طاهری و دکتر فرجی، مدیران دو دستگاه به امضا رسید و مبادله شد.
شایان ذکر است پیش از امضای تفاهم نامه، از مجتمع گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی که در زمینه تولید و پژوهش گلهای زینتی و آپارتمانی فعال می باشد بازدید بعمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.