هفته پژوهش

“پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین”

در آیین پایانی هفته پژوهش وفناوری استان، با توجه به این مهم که این مرکزحائزعنوان غرفه برتر شد از دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نمایشگاه که به مناسبت هفته پژوهش سال ۱۴۰۱ از ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد دستگاه ها، و مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی و اجرایی استان در قالب غرفه های متنوع شرکت داشته و به ارایه پروژه ها، دستاورد ها و فناوری های علمی و پژوهشی خود پرداختند. مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی نیز با ارایه بخشی از دستاوردهای پژوهشی و آموزشی خود و دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان مرکز رشد کشاورزی استان در این نمایشگاه حضور فعال داشت و مورد اقبال و استقبال گروه های مختلف بازدید کننده شامل پژوهشگران، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های علمی، آموزشی و اجرایی و گروه های مختلف مردم قرار گرفت.

در همین راستا با توجه به کیفیت و نوع حضور و بر اساس ارزیابی داوران نمایشگاه، این مرکز همانند بسیاری از سال های پیشین، موفق به کسب عنوان برتر و برگزیده نمایشگاه شد و لوح یادبود تقدیر آن نیز در آیین پایانی هفته پژوهش استان گلستان که در تالار نمایشگاه برگزار گردید به این مرکز هدیه شد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:

جناب آقای ابولفضل فرجی
ریاست محترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان
خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق عطا فرمود تا درحرکتی منسجم، در قالب برپایی بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری وفن بازار، بخشی از تکالیف خود را درجهت رشد و توسعه علم و دانش و تحقق منویات مقام معظم رهبری به انجام برسانیم.
حسب ارزیابی های انتجام شده در نمایشگاه، غرفه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، حائز عنوان غرفه برتر شده است. ضمن عرض تبریک این موفقیت، که حاصل هدایت و راهنمایی های جنابعالی است خواهشمند است مراتب تشکر و قدردانی اینجانب را به کلیه دست اندر کاران عزیزابلاغ فرمایید. توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

دکتر مهدی غفاری
رییس پارک علم و فناوری گلستان
و دبیر نمایشگاه دستاورد های پژوهش فناوری وفن بازار استان گلستان

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و تمامی همکاران شریف مجموعه و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است در سایه همت و تلاش همکاران بزرگوار مجموعه، این افتخار برای مرکز تداوم داشته باشد.

 

 

اسامی روزهای هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۱

روز تاریخ عنوان روز
شنبه ۱۴۰۱/۹/۱۹ جهاد تبیین و دستاوردهای علمی و فناوری
یکشنبه ۱۴۰۱/۹/۲۰ مدرسه و آینده سازان خلاق
دوشنبه ۱۴۰۱/۹/۲۱ علوم انسانی و علوم پایه- ارکان اقتصاد دانش بنیان
سه شنبه ۱۴۰۱/۹/۲۲ دانشگاه، مبدا تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین
چهارشنبه ۱۴۰۱/۹/۲۳ پژوهش و فناوری، بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی
پنج شنبه ۱۴۰۱/۹/۲۴ دانشمندان و سرامدان علمی، پیشران پژوهش و فناوری

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.