تربیت کشاورزان آینده از اولویت های کاری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی می باشد

دکتر ابراهیمی معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جلسه معرفی سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، تربیت کشاورزان آینده را از اولویت‌های کاری سازمان تات برشمرد و افزود: وجود نیروی انسانی کاردان و ماهر از نیازهای ضروری بخش کشاورزی می‌باشد. در همین راستا سازمان  تات در سراسر کشور، توسعه و ایجاد هنرستان های کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است. خوشبختانه در استان گلستان با رایزنی و تعامل با اداره کل آموزش و پرورش، مجوز هنرستان کشاورزی برای واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی و واحد آموزش شهید حاجی کریمی گرگان  صادر شده است و دانش آموزان مقطع متوسطه مشغول به تحصیل می باشند. ابراهیمی به جایگاه ویژه ای کشاورزی  استان گلستان اشاره و افزود. خوشبختانه گلستان در تولید محصولات زراعی گندم، دانه های روغنی؛ پنبه، ماهیان خاویاری، شیلات و تولید مرغ حائض رتبه های برتر در کشور می باشد. وی در پایان از خدمات آقای دکتر فرجی تقدیر و برای آقای دکتر صابری آرزوی موفقیت نمودند.

در این جلسه دکتر برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از زحمات آقای دکتر فرجی قدردانی نموده و برای دکتر صابری آرزوی موفقیت نمودند.

وی در ادامه افزود با توجه به سیاست های وزارتخانه مبنی بر کشت قراردادی، خوشبختانه در خصوص کشت قرارداری گندم استان گلستان رتبه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است که این موضوع با تلاش همکاران و کارشناسان مراکز خدمات و پهنه استان تحقق شده است

سپس دکتر فرجی گزارشی از فعالیت های انجام شده طی سال‌های گذشته در مرکز را به سمع و نظر حاضرین رساندند.فرجی به مشکلات مرکز نیز اشاره نمود و برای آقای دکتر صابری آرزوی موفقیت کردند. وی در خاتمه از مدیران سازمان تات، خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونین، مدیران، روسای ایستگاه ها و تمامی کارکنان مرکز قدردانی نمودند.

در ادامه دکتر صابری سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از حسن اعتماد آقای دکترخیام، دکتر برزعلی  و سایر مسئولین سازمان تات و استان تقدیر و تشکر نمودند. وی در ادامه از زحمات آقای دکتر فرجی نیز قدردانی نمودند. صابری در خاتمه همفکری و همکاری تمامی کارکنان در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های مرکز را خواستار  نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.