نشست صمیمی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با همکاران بخش تحقیقات گیاهپزشکی مرکزتحقیقات وآموزش گلستان

همکاران بخش تحقیقات گیاه پزشکی در نشست صمیمی با دکتر علیرضا صابری، ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر صابری رییس مرکز، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، دکتر آقاجانی معاون آموزشی، دکتر ربانی نسب رییس و همکاران بخش، در محل دفتر بخش انجام شد. ابتدا دکتر ربانی نسب رییس بخش ضمن خوش آمد و شادباش انتصاب دکتر صابری به ریاست مرکز و آرزوی توفیق برای ایشان، معرفی کامل بخش و دستاوردها و ویژگی ها، وضعیت برنامه ها، روند بهسازی و بازسازی آزمایشگاه ها، ترکیب و تعداد همکاران، پروژه ها و مشکلات و سایر موضوعات بخش را همراه با پیشنهادات ارایه نمودند و در ادامه سایر همکاران بخش، نقطه نظرات خود را در خصوص راههای ارتقا و توسعه بخش با دکتر صابری گفتگو داشتند.

سپس دکتر قدس ولی، با توجه به سخنان ارایه شده همکاران بخش، در خصوص وضعیت اعتبارات، روند تجهیز و توسعه، اعتبارات هزینه ای و تملک، وضعیت نیروی انسانی و … توضیحات لازم را ارایه نمود.

در بحش پایانی جلسه، دکتر صابری، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه این بخش، از عملکرد خوب همکاران توانمند تقدیر نمود و با قدردانی از دیدگاه های ارایه شده، از همکاران شریف این بخش خواست تا همچون گذشته، با حضور به موقع در برنامه های کشاورزی استان و موسسه تحقیقات گیاه پزشکی، در خدمت اهداف عالی مرکز، سازمان تات و وزارت جهاد کشاورزی باشند.

در بخش دوم برنامه، ریاست مرکز از برنامه های تجهیز و توسعه و امکانات بخش بازدید نموده و با همکاران گفتگو نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.