استاندار گلستان: تبیین چشم انداز نوید بخش استان در سال ۱۴۰۴ با همکاری روابط عمومی ها

استاندار گلستان اظهار کرد : روابط عمومی ها باید چشم انداز نوید بخش استان در ۱۴۰۴ را برای همه تبیین کنند و تصویر ذهنی مناسبی از رشد و پیشرفت استان برای مردم ایجاد نمایند و هر یک از آحاد مردم نیز پیگیر تحقق ارتقا درآمد سرانه خانوار استان به میانگین درآمد خانوار در سطح  کشور باشند.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر علی محمد زنگانه یکشنبه ۲۷ آذر در همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه روابط عمومی ها و رسانه ها تصریح کرد: تلاش ما توانمندسازی نیروهای موجود در حوزه روابط عمومی از طریق تجهیز و ارتقا امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و برگزاری کارگاه‌ها آموزش است.

وی افزود: تلاش ما حرکت در مسیر هزینه و فایده بالاتر در حوزه روابط عمومی ها و استفاده از تکنولوژی های نوین است که با استفاده از اعتبارات در حوزه دستگاهی تجهیزات بروز را برای ارتقای روابط عمومی ها فراهم خواهیم آورد.

استاندار گلستان گفت: متاسفانه بیان خدمات و اقدامات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی ضعیف است و روابط عمومی ها به عنوان نیروهای آگاه موارد مختلف اقدامات صورت گرفته در استان را اطلاع رسانی کنند.

دکتر زنگانه یادآور شد : خود ارزیابی یکی از اقداماتی است که ایرادات را کاهش میدهد و موجب ارتقاء سطح روابط عمومی ها می شود.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید مطالبه گرانه و در سایه عقلانیت روند انجام امورات را پیگیری کند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: مدیریت اخبار با پرهیز از هیجانات صورت می گیرد تا بتوانیم به فرموده مقام معظم رهبری بازسازی و نوسازی لازم در گام دوم انقلاب را با عقلانیت راهبری کنیم.

همچنین در این همایش معاون روابط عمومی ، تشریفات وامور بین الملل استانداری گلستان گفت: شکل دهی الگوی روابط عمومی شبکه ای ضروری است و می تواند ما را در برابر جنگ رسانه ای دشمن قدرتمند کند.

علی متکی تاکید کرد: رفع مشکلات شناختی و ادراکی رسانه ای در روابط عمومی ها ضروری است و باید مدیران استان توجه ویژه ای به اطلاع رسانی داشته باشند.

وی اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان با تمام توان علیه جمهوری اسلامی تلاش می کند باید آرایش اطلاع رسانی مناسبی داشته باشیم.

متکی تصریح کرد: باید روابط عمومی ها به ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری مجهز باشند.

معاون روابط عمومی ، تشریفات وامور بین الملل استانداری گلستان گفت: اقناع مردم زمینه کنترل اوضاع و شرایط را فراهم می کند.

‌وی افزود: از سال ۱۳۹۰ کشور وارد فضای شبکه ای شد و البته قدرت اطلاع رسانی شبکه ای در اختیار دولت ها نیست .

متکی گفت: باید تشکیلات مناسب برای جنگ شناختی و جنگ روایت ها را داشته باشیم.

وی یادآور شد: تقویت روابط عمومی مانع جایگزینی شبکه های اجتماعی به جای روابط عمومی ها می شود.

در این همایش همچنین مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان گفت: جنگ جهانی رسانه ای بی سابقه ای علیه جمهوری اسلامی شکل گرفت که در مسیر مقابله هم افزایی، انسجام و اتحاد الزامی است.

دکتر رسول شکری نیا اظهار کرد: ۲۹۸ تلویزیون در دنیا علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و این جنگ رسانه ای  علیه هیچ کشوری چون روسیه نیز به چشم نمی خورد .

وی ادامه داد: دشمن به دنبال فرسایش سرمایه های اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه است و تلاش می کند ناامیدی و تردید در آینده نظام و انقلاب ایجاد کند.

مدیر کل رسانه ملی در استان گفت: رشد اخبار جعلی در این دوره بی سابقه است و روابط عمومی ها ها باید با افزایش سواد رسانه ای اخبار را با وسواس ویژه ارائه و منتشر کنند

وی یادآور شد: روابط عمومی کنشگر موضوعات روز را بخوبی درک می کند و قلب تپنده سازمان محسوب می شود.

شکری نیا خاطر نشان کرد: مجاهدت روابط عمومی ها در حوزه جهاد تبیین بسیار پراهمیت است و لازم است روابط عمومی ها بصورت شبکه ای با هم ارتباط داشته باشند.

وی گفت: ارائه اخبار با نگاه هنرمندانه و هوشیارانه به تعمیق و تأثیرگذاری خبرها کمک می کند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.