نشست صمیمی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با همکاران بخش تحقیقات جنگلها، مراتع و آبخیزداری

همکاران بخش تحقیقات جنگلها، مراتع و آبخیزداری در نشست صمیمی با دکتر علیرضا صابری، ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۵ دی ۱۴۰۱ حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر صابری رییس مرکز، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، دکتر آقاجانی معاون آموزشی، مهندس پارسایی رییس و همکاران بخش، در محل دفتر بخش انجام شد. ابتدا مهندس پارسایی رییس بخش ضمن خوش آمد به ریاست مرکز و هیات همراه و آرزوی توفیق برای ایشان، ابتدا در خصوص ضرورت لحاظ نمودن دیدگاه منابع طبیعی در روند توسعه و برنامه های مختلف از جمله بخش کشاورزی، سخنان خود را ارایه داد و در ادامه همراه با ارایه مصور معرفی کامل بخش و دستاوردها و ویژگی ها، وضعیت برنامه ها، هرباریوم، ترکیب و تعداد همکاران، پروژه ها و مشکلات و سایر موضوعات بخش را همراه با پیشنهادات ارایه نمود و در ادامه سایر همکاران بخش، نقطه نظرات خود را در خصوص راههای ارتقا و توسعه بخش با دکتر صابری گفتگو داشتند.

در بخش سوم برنامه، دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز با اشاره به دوره های ارایه شده توسط همکاران این بخش، در خصوص ویژگی های حوزه منابع طبیعی و نوع خاص برنامه های آموزشی و ترویجی آن با توجه به مخاطب خاص، توضیحات و پیشنهادات خود را ارایه داد.

سپس دکتر قدس ولی، با توجه به سخنان ارایه شده همکاران بخش، در خصوص وضعیت اعتبارات، روند تجهیز و توسعه، اعتبارات هزینه ای و تملک، وضعیت نیروی انسانی و … توضیحات لازم را ارایه نمود.

در بحش پایانی جلسه، دکتر صابری، ضمن بیان آشنایی نسبی با عملکرد این بخش، بر اهمیت و جایگاه این بخش تاکید کرد و از عملکرد خوب همکاران توانمند تقدیر نمود و با قدردانی از دیدگاه های ارایه شده، از همکاران شریف این بخش خواست تا با گسترش ارتباطات با دستگاه های متناظر، در خدمت اهداف عالی مرکز، سازمان تات و وزارت جهاد کشاورزی باشند.

سپس ریاست مرکز از برنامه های تجهیز و توسعه و امکانات بخش بازدید نموده و با همکاران گفتگو نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.