برگزاری جلسه خبرنامه داخلی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه خبرنامه داخلی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تحت عنوان تات گلستان، با حضور دکتر صابری رییس مرکز در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر صابری رییس مرکز و مدیر مسئول خبرنامه، دکتر مساوات معاون پژوهشی، دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز و سردبیر خبرنامه و اعضای هیات تحریه انجام شد ابتدا دکتر آقاجانی، ضمن تشریح روند شکل گیری خبرنامه، در خصوص وظیفه مندی افراد گروه و فرایند تهیه و درج و انتشار این نشریه و روند رو به رشد آن توضیحاتی را ارایه داد.

سپس هر یک از اعضای هیات تحریه، پیشنهادات و دیدگاه های خود را در خصوص فراگیر شدن و تعالی این مهم ارایه نمودند و نظرات خود را در جهت ارتقای کیفی خبرنامه بیان داشتند.

در بخش پایانی، دکتر صابری رئیس مرکز، از تلاش همکاران در تولید محتوا و آگاهی رسانی به گروه متنوع مخاطبان تقدیر کرد و از گروه خواست تا در راستای رفع چالش های پیش روی مرکز، اولویت های حاضر را در تهیه خبرنامه، مد نظر قرار دهند و در ادامه افزود: امیدورام  با همت جمع و برنامه ریزی منظم بتوانیم در زمان مقرر، شماره های بعدی خبرنامه داخلی مرکز را تنظیم و چاپ نماییم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.