نشست صمیمی رییس مرکز با همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان

همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در نشست صمیمی با دکتر علیرضا صابری، ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر ریاست بخش حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر صابری رییس مرکز، دکتر مساوات معاون پژوهشی، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، دکتر آقاجانی معاون آموزشی، دکتر محمد زاده رییس و همکاران بخش انجام شد. ابتدا دکتر محمد زاده رییس بخش ضمن خوش آمد و شادباش انتصاب دکتر صابری به ریاست مرکز و آرزوی توفیق برای ایشان، معرفی کامل بخش و دستاوردها و ویژگی ها، وضعیت برنامه ها، روند بهسازی و بازسازی آزمایشگاه ها، ترکیب و تعداد همکاران، پروژه ها و مشکلات و سایر موضوعات بخش را همراه با پیشنهادات ارایه نمود و در ادامه سایر همکاران بخش، نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف بخش از جمله: تجهیز ابزار کار، برنامه محققان معین، یاوران تولید، طرح های کلان، ایستگاه شوری، ساماندهی طرح های خاص، ارتباطات ملی و بین المللی، نظارت و ارزشیابی، افزایش بهره وری، تجمیع آزمایشگاهها، وضعیت مرکز در سامانه علم سنجی، تعامل با دستگاه های متناظر، شبکه جامع آزمایشگاه های کشور، کشاورزی حفاظتی، کشاورزی هوشمند و راه های ارتقا و توسعه بخش با دکتر صابری گفتگو داشتند.

در بخش سوم برنامه، دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز با اشاره به دوره های ارایه شده توسط همکاران این بخش، که بیشترین ارایه در سال گذشته، مربوط به یکی از همکاران همین بخش نیز می باشد در خصوص ویژگی های حوزه فنی و مهندسی با توجه به گروه های حاضر در بخش از جمله آب که مخاطب عام دارد و به تبع آن برنامه های آموزشی و ترویجی، فراگیران زیادی در میان بهره برداران دارد توضیحات خود را ارایه داد.

در ادامه دکتر مساوات معاون پژوهشی در خصوص برنامه های این حوزه در بخش و جایگاه علمی و انتشارات و مقالات و حضور در سایر رویدادهای ملی و استانی این بخش گزارشی را ارایه داد.

سپس دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی و عضو هیات علمی این بخش، با توجه به سخنان ارایه شده همکاران، در خصوص وضعیت اعتبارات، روند تجهیز و توسعه، اعتبارات هزینه ای و تملک، وضعیت نیروی انسانی و  توضیحات لازم را ارایه نمود.

در بحش پایانی جلسه، دکتر صابری، ضمن خدا قوت و تاکید بر لزوم تعامل بیشتر همکاران بخش با لایه های مختلف مرکز، سازمان جهاد کشاورزی، موسسات مادری و دستگاه های متناظر، از عملکرد خوب همکاران شریف تقدیر نمود و با قدردانی از دیدگاه های ارایه شده، از همکاران درخواست کرد تا همچون گذشته، با حضور به موقع در رویدادها و برنامه های کشاورزی استان و موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، در خدمت توسعه مرکز و اهداف عالی مرکز، سازمان تات و وزارت جهاد کشاورزی باشند.

در بخش دوم برنامه، ریاست مرکز از برنامه های تجهیز و توسعه، آزمایشگاه ها و  امکانات بخش بازدید و با همکاران گفتگو نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.