انتصاب دکتر نوراله تازیکه به عنوان سرپرست واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی

دکتر نوراله تازیکه به عنوان سرپرست واحد آموزشی کردکوی (شهید روحانی فرد) وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان،  منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در آیینی که به همین مناسبت در محل دفتر ریاست این واحد آموزشی، با حضور دکتر آقاجانی معاون آموزشی، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، گروهی از مدیران مرکز و همکاران واحد کردکوی برگزار شد ابتدا با اهدای لوح تقدیر ریاست مرکز، از زحمات و پیگیری های مهندس هادی مهدیان در دوران ریاست تقدیر شد و در ادامه، طی حکمی از سوی دکتر علیرضا صابری رییس مرکز، دکتر نوراله تازیکه به این سمت منصوب شد. متن این حکم به این شرح می باشد:

جناب آقای دکتر نوراله تازیکه

باسلام
احتراماً نظر به سوابق و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی منصوب می گردید. امید است با اتکال به ایزد منان و همیاری و همدلی همکاران، در انجام امور ارجاعی موفق و موید باشید.


علیرضا صابری
رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان


روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همیاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.